ماشین حساب کاسیو Casio SL-1000tw
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کاسیو SL-1000tw

تعداد ارقام: 10 رقم
منبع تغذیه: باتری و نور محیط
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو SL-1000tw

ماشین حساب کاسیو Casio SL-1000tw برای کسانی که به دنبال خرید ماشین حساب با کیفیت برای انجام محاسبات مالی شخصی و روزمره خود هستند، انتخاب بسیار مناسبی است. می توان گفت که اگر به انجام محاسبات پیچیده مهندسی و حسابداری نیازی ندارید، این ماشین حساب به کار شما خواهد آمد.

ماشین حساب کوچک کاسیو SL-1000tw در ابعاد 118.5*70*8.5 میلی متر عرضه شده و یکی از انواع ماشین حساب رومیزی جمع و جور و سبک به حساب می آید. صفحه نمایش این ماشین حساب جیبی قابلیت نمایش 10 رقم را دارد که برای مصارف روزمره و محاسبات مالی سبک کافی به نظر می رسد.

 

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو SL-1000tw

 

طراحی ظاهری زیبا و شیک، رنگ بندی متنوع و زیبا و کیفیت ساخت بالا از جمله مشخصات مهم ماشین حساب ساده کاسیو SL-1000tw به حساب می آیند. به نحوی که در صورت استفاده صحیح برای سال ها می توانید از این ماشین حساب ساده حسابداری بهره برده و خیالتان بابت مقاومت بالای آن در برابر صدمات احتمالی مانند ضربه، فشار، خراشیدگی یا سقوط از ارتفاع راحت باشد.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو SL-1000tw

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با ماشین حساب رومیزی کاسیو مدل Casio SL-1000tw دکمه های نرم و راحت آن است که باعث بالا رفتن دقت در وارد کردن ارقام در هنگام نیاز به محاسبات سریع می شود.

ماشین حساب کاسیو Casio SL-1000tw

ماشین حساب کاسیو Casio SL-1000tw دارای قابلیت هایی مانند انجام محاسبات پایه ای ریاضی با استفاده از چهار عمل اصلی، گرفتن جذر از اعداد، ذخیره سازی ارقام و محاسبات در حافظه و محاسبه درصد می باشد. همچنین این ماشین حساب رومیزی کاسیو Casio به دکمه های TAX+ و TAX- مجهز بوده و محاسبه قیمت فروش یا خرید اجناس با اعمال مالیات یا تخفیف را برای شما امکان پذیر می کند. از این جهت می توان از ماشین حساب ساده رومیزی کاسیو SL-1000tw در مغازه یا فروشگاه های کوچک با حجم کاری کم استفاده کرد.

 

ماشین حساب کاسیو Casio SL-1000tw

 

دکمه H/M/S ماشین حساب کاسیو مدل SL-1000tw به شما اجازه می دهد تا محاسبات مربوط به زمان و کار با ساعت، دقیقه و ثانیه را نیز انجام دهید که باعث بالا رفتن کارایی این دستگاه شده است.

برای دریافت قیمت ماشین حساب فروشگاهی و نحوه خرید ماشین حساب ساده رومیزی کاسیو SL-1000tw می توانید به سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین چنانچه در رابطه با ویژگی های این ماشین حساب به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤال خود را در قسمت «نظرات» همین صفحه مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند.

 

ماشین حساب کاسیو Casio SL-1000tw





:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 29 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی